Morior Invictus
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Morior Invictus

Forum


You are not connected. Please login or register

Tittelsystem

4 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1Tittelsystem Empty Tittelsystem Ons Apr 27, 2011 5:38 pm

Scythe

Scythe
Admin

Som nokon kanskje har merka, har det no blitt mogleg å oppnå titlar her på forumet.
Titlar vil gå an å oppnå ved mange forskjellige achievements: turneringar, konkurransar og mange andre måtar.

Titlane: "The AlphaGamer" og "The BetaGamer" vil bli difor bli tilgjengeleg for alle som har spelt alfa- og betaeversjonen av "The Game", så om du vil ha tittelen (som vil bli vist under avataren), er det berre å skrive i posten om du vil ha den.

PS: Du kan berre vise èin tittel om gangen, men har du oppnådd ein tittel vil du alltid ha den (med mindre det er ein tittel som kan overførast frå brukar til brukar). Du må berre gje meg ein beskjed om korleis av dei du vil ha displaya. Razz

2Tittelsystem Empty Re: Tittelsystem Fre Apr 29, 2011 5:34 pm

Struteper

Struteper
The AlphaGamer

Eg vil ha ny tittel! The AlphaGamer

3Tittelsystem Empty Re: Tittelsystem Fre Apr 29, 2011 9:20 pm

Herland

Herland

Kan jeg få "TheAlphaCardCutter"? Pleeeeeeeeeease <3 *nuss*

4Tittelsystem Empty Re: Tittelsystem Fre Apr 29, 2011 10:15 pm

Scythe

Scythe
Admin

Herland skrev:Kan jeg få "TheAlphaCardCutter"? Pleeeeeeeeeease <3 *nuss*

Hehe, var nok for betaen du klipte kort for, alfaen er kun eg, marius og bendik som har prøvd ut Razz Men skal tenke på om det kjem nokre produksjonstitlar etterkvart Razz

5Tittelsystem Empty Re: Tittelsystem Tir Mai 24, 2011 4:47 pm

Painkiller

Painkiller
The Gamemaster

Eg vil ha The Gamemaster so lenge eg kan ha den Smile viss eg mistar den, vil eg ha TheAlphaGamer Smile

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet